Huidige status
Niet ingeschreven
Prijs
Gesloten (handmatig toevoegen gebruikers, WooCommerce)
Begin
This training is currently closed

Beste ,

In deze module leer jij hoe je feedback kunt inzetten om je medewerkers te helpen om te groeien, te ontwikkelen en hun performance te verbeteren.

Leerdoel

Na het voltooien van deze module ben je in staat om effectieve feedback te geven die gehoord, begrepen en geaccepteerd wordt, waardoor je een positieve bijdrage levert aan de samenwerking en prestaties binnen je team.

Wat leer je?

  • Het belang en de voordelen van het geven van feedback.
  • Hoe je je onzekerheden rondom feedback kunt overwinnen.
  • Hoe je effectieve feedback kunt formuleren en overbrengen.
  • De juiste manier om feedback te geven en de meest voorkomende valkuilen te vermijden.
  • Een gestructureerde aanpak voor het voeren van een feedbackgesprek.

Wat is het resultaat?

Na het volgen van deze module kan je effectieve en motiverende feedbackgesprekken houden met je medewerkers. Dit helpt je medewerkers om zich te ontwikkelen, beter te functioneren en daarnaast creëer jij een positieve feedbackcultuur met je team.

Tijdsindicatie:

+/- 10 minuten

Bronnen:

  • “Thanks for the Feedback: The Science and Art of Receiving Feedback Well” door Douglas Stone en Sheila Heen
  • “Crucial Conversations: Tools for Talking When Stakes Are High” door Kerry Patterson, Joseph Grenny, Ron McMillan, en Al Switzler
  • “Radical Candor: Be a Kick-Ass Boss Without Losing Your Humanity” door Kim Scott

Andere modules bij het thema meer impact door een goed gesprek zijn:

  • enthousiasmeer met complimenten
  • slecht-nieuws gesprek

Op het einde van de module toetsen we je kennis met een korte toets. Laten we beginnen!

Ratings and Reviews

0.0
Avg. Rating
0 Ratings
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
What's your experience? We'd love to know!
No Reviews Found!
Show more reviews
What's your experience? We'd love to know!